7 січня 2009 р.

Трохи минулого...звернення до невідомого...

Ну от, ще одне Різдво. Воно в мене завжди асоціюється з тобою, хоча все вже минуло і давно. Хочу ще раз подякувати за те, що розкрив мене, хоча як ти це зробив до цих пір не розумію. Мабуть, вся справа в тих словах, в тому вечірньому монолозі, хоча в ту мить все було надзвичайне. Тепер я знаю, що ти все підлаштував, ти, користуючись моєю наївністю, створив літню казку і дуже правильно зробив, що закінчив її саме так. Дякую, за ту увагу, вона була мені вкрай потрібна. Ти вже народився! І вже через це цей день для мене існує. Ти не думай, це не сповідь і я не закохана. Точніше закохана, але не в тебе, тобі я подарувала 4 дні - цього достатньо. Ну що ж, я піднімаю за тебе келих бехєровки, я її обожнюю, тому вип*ю з насолодою. Будьмо!

З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ, мій ФАУСТ!!!

4 коментарі:

Анонім сказав...

эх, Елена, довольно дивно встречаться с зарытыми просторами смыслов и букв, одиноко выставленных с тайными целями на чужие безмерные многотэрабайтовые базы данных чужих жизней, и аффектировать, аффектировать, не понимать, и казнить....

Синя_Птаха сказав...

Ну ти в своєму репертуарі, Хо Аб)))
Може нарешті поясниш,а?)))

Анонім сказав...

настолько же вряд ли, насколько таинственен пост)

ps/ ну и системка комментов тут у вас...

Синя_Птаха сказав...

нормальна система, просто не пишіть 5 разів одне й теж, він не з*яіляється, бо я маю його затвердити)))