27 жовтня 2008 р.

Мрії збуваються...Мені нічого не страшно....Одержима....Думаю....))

Завтра збудеться моя давня мрія - я повертаюся на танці)) Завтра будуть куплені ще одні балетки, вдягені гетри, сіра майка і моя улюблена кофтинка. Завтра я буду розігрівати м*язи під знайомі ритми, розтягуватися та качатися, потім буду вчити нові і нові схемки....і однієї чудової миті вони зіллються у єдиний емоційний танець, який я станцюю, виклавши всю душу, а потім піду додому майже вночі, замотана в улюблений шарф, відчуваючи приємну втому у всьому тілі... Як же я цього прагну....!!!

Завтра в мене модуль з англійської мови. Зазвичай я дуже хвилююся, але тепер мене це не лякає, тепер я займаюся англійською серйозно, але не в університеті, і таки вивчу її, і буду розмовляти!!! Тепер мені нічого не страшно!

Одержима їдеєю сім*ї. Мені приємно думати, як все буде і як зватимуть моїх діток. Мені подобаються імена Мілада, Таїса, думаю над ім*ям Софія...

Думаю, де ж мій Са) Мабуть вже спить)) Думаю про нього... Треба таки навідатися в Москву - місто колючку)))))

Немає коментарів: