8 грудня 2008 р.

Новий друг...

В мене ніколи не виходило писати рецензії на спектаклі, фільми, тому я просто розкажу про свої враження. З самого дитинства я спокійно закохувалась у героїв книжок, фільмів, спектаклі не виключення. Я сприймала це як маленька дитина, розуміючи, що то не закоханість, а просто стан через який я сприймаю, такий собі канальчик. Нехай це звучить смішно, але я таке відчуваю, коли мене щось вражає, що я готова робити все, аби це повторилося.)) Основне насолодженя я отримую через очі, тому зоровий контакт з акторами для мене дуже важливий та й не тільки з акторами. Цей спектакль був справді неймовірний! Я повернулася в минуле, в якому мені було дуже добре...
І, здається, я знайшла собі друга, у якого можна спитати все, а, відповідно, і говорити про все. Хто б міг подумати))))) ДЯКУЮ)))))

Са не хоче бути мені кращим другом...все - я можу сказати лише кращому другу!

2 коментарі:

Анонім сказав...

СА дуже хоче стати твоїм кращим другом!!! Просто ти його не підпускаєшь...

Синя_Птаха сказав...

5 хвилин назад я чула зовсім інше!