6 грудня 2008 р.

Скоро ремонт...приємні приготування)

З понеділка в нас починаєтьяс ремонт - нарешті в нас будуть шпалери у квіточку Зоряна(сестричка) сама обирала))) І новий диван і вікна))) Треба перенести всі речі в іншу кімнату, ну, звичайно, ті, якими не будемо користуватися впродовж тижня. От я все і перебираю. З дисками вже закінчила: така картина вимальовується.

Диски: ну, спочатку купа італійської музики, на кшталт, А.Челентано, Т.Ферро, народна музика Арменії, майже всі диски В.Меладзе (моя пристрасть з 6 років, пам*ятаю, як уявляла, що буду співати разом з ним), New Age (в якому мені подобається аж одна пісня), Pink (колись під неї ставили танок), диск, на якому зображена гола діва і написано Julio Iglesias (цікаво, хто це?? і де він узявся??), народні пісні Грузії, звичайно декілька дисків Горана Бреговича (куди ж без нього!!), декілька дисків Океан Ельзи, арабські хіти, ОО!!! Брітні, це ще з класу 5 (мабуть у когось з класу взяла і не віддала - соромно), Помаранчеві танці (як не актуально!), Annie Lennox, пару дисків Sting, трохи попси (а-ля 5-7 класи), Таліта кум, 7 томів світових хітів інструментальної музики)) та, звичайно, класика: АВВА (повна збірка), SASH, E-Type))) Які спогади)))

Книги:"Все о кофе" (колись тато дав почитати, коли я сказала, що в каві є нікотин)))))))))))))), Аристотель "Сочинения" (О, Боже!! В мене вдома є Арістотель!!!Клааааас))), Пауло Коельо (фууууу), "Історія сучасного світу" Т.В.Орлова (ніколи не пробачу їй 3-ку((((, пару книжок по теорії ймовірності (Са привіз, щоб полегшити моє навчання), купа книжок зі школи, "Диво" П.Загребельного, 8 книг В.Мегре, "Психологія мас" Лєбона (Книга не моя, але приємно, що зараз стоїть на полиці))) і велика енциклопедія по психологія "Личность" (як казала Марина Олександрівна, який соціолог не мріяв бути психологом?!!) Іншу частину книг мама вже сховала, але там переважно дитячі))

Як я хочу мати власну бібліотеку, щоб книги були скрізь, щоб вони стопками стояли на підлозі, і кожна була краща за іншу.

2 коментарі:

Herald сказав...

Что такое ремонт:"Ремонт-это стихийное бедствие!", "Ремонт невозможно закончить,его можно на время прекратить!" Ну что,удачи,но это приятные хлопоты )))
ps: оставляю коммменты,но они почему-то не сохраняются(((

Синя_Птаха сказав...

А я якось звикла, що ми зібралися і за тиждень зробили кімнату. А потім декілька місяців спокійного життя і ще одну. Тепер зробимо мою і ще одну)))