10 лютого 2009 р.

Бажання просто тут і зараз

Щось в мені перевернулося!!! З*явився всередині якийсь моторчик: може це просто гарний відпочинок, а може я просто ввійшла на новий рівень свого розвитку. Насамперед, хочу сказати, що інколи потрібно виконувати бажання по першому "хочу". Це так надихає!!! От я, наприклад, захотіла проколоти ще дві сережки у вусі конкретно в даний момент і я таки обійшла майже весь центр Києва в пошуках салону. І що ви думали? Сережки фіолетового кольору))) А в мене новий заряд енергії)))

І того ж дня я пішла на танці, хоча в мене проблеми з спиною. І що ви думаєте? Я так розтанцювалась, звичайно біль трохи турбувала, але то пусте))) І ще до нас приходив тренер, який буде ставити нам хіп-хоп. Він такі класні рухи показував)) Я в захваті!!

А скоро збудеться ще одна моя мрія)))

Немає коментарів: