25 березня 2009 р.

Все таки життя - цікава штука!!

Все таки, життя - цікава штука!!
Встала о 6-ій ранку!! І навіщо? Щоб поїхати за тридев*ять земель (ВДНХ) на змагання з бадминтону. Уявляєте, у цій грі, навіть, є правила)) Реально, гра дуже крута!! Всім раджу))
І байдуже, що з 6-ти ігор ми виграли тільки одну. Зате задоволення отримали!!

Все таки, життя - цікава штука!!
Після цього приїхала на пари і пішла до другої групи на семінар. І нехай мені пробачить викладач по ЗСТ, але прокинулась я тільки під слова: "з першою групою ми встигли більше". Не картаю себе тільки тому, що це був не мій семінар і я реально була втомлена))

Все таки, життя - цікава штука!!
А ще я почала прогулювати пари. Вірніше, я обираю або реально важливі, або ті, по яким в мене іспит. От сьогодні пропасувала правознавство. Бо знаєте, мені прикро ледве встигати писати конспект за викладачем, яким всю пару не піднімає очей від листка (чесно!!), хочеться підійти і попросити ксерокс. Крім того, політологію я сдала на 5, в нас там така розмова(приємна) з викладачем була, що я досі згадую. На семінарах - я буду, але просто так просиджувати годину двадцять - вибачайте.

Все таки, життя - цікава штука!!
Так от, замість правознавства я пішла з однією чудовою людиною в Софію Київську, нарешті. Правда в сам собор ми так і не попали - зачинився. Але тишою у центрі Києва, та красою софіївської території, а ще цікавою розмовою насолодилися.

Все таки, життя - цікава штука!!
Чому церкви зачиняються так рано??? Чому церкви взагалі зачиняються?? А раптом мені приспічить сповідатися!!! А раптом це буде питання життя або смерті!!! Хто за це відповідає??? Чому всім байдуже??

ВСЕ ТАКИ, ЖИТТЯ - ЦІКАВА ШТУКА!!

Немає коментарів: