16 вересня 2008 р.

Маленька перемога....і всеодно все осінь....

Тільки-но посмійте сказати, що в мене не гнучкі образи. Тепер він буде мене поважати!! Я себе пересилила)) Я змінила своє ставлення до людини, яка була мені неприємною)) І тепер він змінив своє ставлення до мене. Як же це легко))))

Не втратила, але легше не стало. Очі болять постійно від сліз. Ненавиджу психологію. Хай ставлять хоча б -40. Такі вимоги, а це навіть не профільний предмет!!! Написання курсової відкладається! Може це в мене проблеми?? А чому тоді ніхто не кидається на поміч?? Зазвичай люди дуже лізуть з порадами, якщо в когось дипрессія... Де ви всі??? А, у вас своє життя??! Мило! Ну що ж... Де моя Becherovka????

Напишіть хоча б хось...здивуйте мене...ДОПОМОЖІТЬ!!!!!!!!!!!!!!!!! Ну будь-ласка.....

2 коментарі:

Анонім сказав...

Якщо зациклюватися на всих цих дрібницях, то можна не побачити, а отже і не відчути чогось теплого і радісного, що може зігріти в цю пасмурну погоду.
Люди завжди про це забувають, а іноді, навіть, не хочуть про це думати, їм просто зручно в своєму сумі.
Коли в мене безліч малоприємних справ і обмаль часу я просто кип'ячу воду та роблю собі чай з духм'яних трав. Ці 10 хвилин тільки мої і я дозволяю собі в цей час не думати про те, що буде коли вони минуть.
З повагою до Вашого настрою, Бета.

Синя_Птаха сказав...

Дякую за щирий коментар)) Ви безперечно праві... Просто іноді таке трапляється. Дуже дякую за підтримку))