18 листопада 2008 р.

Потік думок....

Іноді дуже приємно усвідомлювати, що ти не правий, а людина поруч має рацію. Отака дивина!))

Завтра закінчиться наша сварка з мамою і вона нарешті почне зі мною розмовляти (нарешті). Хоча це буде вже сьогодні - в неї день народження!! На фіг пари - гайда в "РІКОЛО" (не дочекаюся...!!)

Розлінувалася,...сумую за Са,...нічого не роблю,....ще ніколи так не сумувала,....хіба що коли ми тільки познайомилися і я його ще не знала так добре...)) Приємно згадувати))

Прочитала "Поступ" І.Франка. Справив гарне враження. Буду перечитувати))

Читаю,...багааато читаю...і це чомусь заважає мені писати,...нормально писати. Можливо на фоні хороших книг найбільш сильно видно, що мені бракує слів та уміння....

Хочу, щоб час зупинився і я дочитала всі книги та сіла нарешті за курсову...в інеті стільки классних статтей...ВАХ!!!

І ще хочу в церкву, чому - не знаю, але хочу. Особливо в Софію. Іти зі мною ніхто не хоче, люди просто так в такі місця не ходять і я їх розумію. Хм...цікаво чи здайсниться моє бажання....??

5 коментарів:

Анонім сказав...

я хочу з тобою в церкву.! тепер здогадайся хто я) підказка: я не маньяк-збоченець і ми з тобою досить добре знайомі. чекаю)

Синя_Птаха сказав...

Ей, як же так....в мене купа друзів....ааа.....я так розумію ти хлопчик?

Анонім сказав...

ахахаха))) чого ти так думаєш? зовсім не обов"язково мені бути хлопцем. . ще підказку... я є в тебе в друзях в контакті і в айсикю. гарного міркування)))

Синя_Птаха сказав...

Я не знаю, так можна довго вгадувати)) Та й не хочеться у всіх в асьці перепитувати)) Може представишся і просто сходимо туди?

Анонім сказав...

а було б весело.. привіт, а це випадково не ти хочеш сходити зі мною до церкви?? і так кожному))) ну... ну...ми вчимося разом) тепер ти маєш здогадатися!! :)