9 листопада 2008 р.

Актор "для себе"

Мені подобається як починається спектакль – завіса відкривається зверзу вниз, утворюючи перевернену трапецію. Завіса розлітається без жодного звуку, відкриваючи серце театру – сцену, це той момент, коли глядач затримує дихання і чекає на першого актора. Ця мить – лише мить, потім зал наповнюється гучними оплесками, в повітрі зависає нетерплячість. Якщо спектакль мені не подобається я йду геть, якщо подобається – завжди плачу: чи від трагічного/романтичного кінця, чи просто від аплодисментів, вигляду акторів, кількості квітів на сцені, а особливо в той момент, коли перший глядач встає, щоб аплодувати стоячи.
Я говорю не про театр, а про життя, правила ті ж – гра акторів тобі, або подобається, або – ні.
Я не творча людина – мою творчість ніхто не розуміє, і не філософ – нічого нового у всесвітню теорію філософії привнести не можу, не геній – говорити, читати, писати почала, як і більшість дітей - вчасно, не письменник – 3 криві віршики не рахуємо, підліткові мініатюри про тяжке кохання також, блог унікальністю не виділяється, я не художник – одна більш менш пристойна квітка гелевою ручкою, потворна ворона – фарбами та Саті 4 (єгипетський фараон) перемальовано непогано (олівцями), як для 12 років. Я актор «для себе» та свій власний критик. В мене немає статі, віку, немає обличчя. Сьогодні я студентка престижного ВУЗу.

Немає коментарів: