20 листопада 2008 р.

Про книги: прочитані)) та непрочитані((

Ніяк не можу дочитати "Диво" Загребельного... Читаю вже 3-ій рік та все марно. Вже 2-ий раз кинула і прочитала інші книжки. Важко! Хоча, з іншого боку, мені не подобаються книги, які не несуть конкретної інформації. Сьогодні дочитала "Одиночество в сети" Я.Л.Вишневського, особливого враження вона на мене не справила. Мама казала, що кожен день плакала, так вона її зачіпала, а я ні разу не просльозилася. Єдине, що мені сподобалося, це розповіді про спілкування в інеті. Так як я багато спілкуюся в мережі і це почитає сильно набридати. Іноді дуже важко втриматися - хочеться все видалити: і асю, і контакт. Зате тепер я можу просто писати листи і ці листи не будуть буденністю)))

Ось! Почала нову книгу "Колекція пристрастей або пригоди молодої українки" Наталки Сняданко. Що з того вийде не знаю, я скептично відношуся до молодих сучасних особливо письменниць, але українська мова і така назва мене приваблює. Крім того, цю книгу мені порадили. І от западло!!!! Замість того, щоб читати щось класне, я маю читати цілу книгу за одну ніч аби здати нікому непотрібний колоквіум по предмету, який висмоктали з пальця. Я в пеклі!!!!

Немає коментарів: