30 листопада 2008 р.

Дивовижно....

Дивовижно все навколо....
Я слухаю пісню і отримую таке задоволення від голосу, музики та слів...- дивовижно!
Я читаю вірш і серце б*ється сильніше - дивовижно!
Людина щиро посміхнулась мені - дивовижно!
Дитинка сказала перше слово - дивовижно!
Ми можемо допомагати і рятувати життя - дивовижно!
Нам сняться сни - дивовижно!
Двоє здатні створити дитинку, кожен вклавши щось своє - дивовижно!
Жінки може носити під серцем дитину - дивовижно!
Нас можуть любити звірі - дивовижно!
Я дивлюсь на Са і розумію, яка я щаслива - дивовижно!

Ідей ще багато, але я слухаю зараз пісню і отримую таку насолоду. Не можу більше ні про що думати. Я люблю Вас, мої любі....

2 коментарі:

Herald сказав...

http://vra.livejournal.com/ здесь масса позитива,здесь интересный человек и звать ее Светлана Минаева,я думаю тебе понравится

Синя_Птаха сказав...

Дякую, обов*язково гляну))))