19 листопада 2008 р.

знову хаос в моїй голові...

Так і не можу привести думки в порядок, так що на нормальний допис розраховувати не можна.
День народження пройшов добре. Італійська кухня дуже цікава, але я ще не звикла і не можу об*єктивно судити. Але якась паста на "Кар..." мені сподобалась. Ну і звичайно вечір доповнювався улюбленим "Махіто". З цим коктейлем в мене дивні відчуття, коли пила його вперше, мене ледве не знудило, але при цьому я замовила ще одну порцію. Якось ненормально відчувати незадоволення і, водночас, вдоволення.
За весь вечір я сама не промовила ні слова - спостерігала, і, дякувати, мені ніхто не заважав це робити. Жінка, якою я трохи захоплювалась, неначе постаріла, хоча ще молода. Мене це здивувало! Тепер залишилося єдине, що мене в ній дивує, це погляди на світ та на виховання дітей.
Тост сказати не вдалося, просто нікуди його не вставила, була зайнята різними думками... Люди часто маючи все, хочуть чогось кардинально іншого, навіть, трошечки розуміючи, що наврядчи в майбутньому їм буде добре. Кардинально іншого......

P.S. завтра буде чудовий день....

Немає коментарів: