25 листопада 2008 р.

Підступні книги....або ще раз про "Одиночество в сети"

Книги на нас іноді мають якийсь підсвідомий вплив. Нещодавно я згадувала у дописах книгу "Одиночество в сети" і казала, що ця книга особливого враження на мене не справила, так і є. Проте з часом я зрозуміла, як вона на мене повпливала (з негативного боку). Ті, хто читали - мене зрозуміють. З самого початку книги головні герої постійно п*ють, алкоголь, звичайно. Постійно, протягом всієї книги. Так от, що я помітила, десь з прочитаної половини, я почала скаржитися на якісь прояви короткочасного алкоголізму. Постійно хотілося алкоголю, це було жахливо! Я, взагалі, таким не захоплююся, а тут ще й такий потяг. Крім того, в мене ще й безпідставно виникало таке явище, в народі назване як "сушняк". От після цього взагалі образливо було, я ж не гуляла всю ніч, щоб таке терпіти, я просто почитала книжечку.
МОРАЛЬ: дбайливо обирайте літературу для читання)))

Немає коментарів: